Monday, November 8, 2010

29. oktober

Min kalender gikk til 29. oktober. Da skulle masteren väre levert, og jeg reise til Kina, og når jeg kom hjem skulle jeg begynne å jobbe for Adecco, i påvente av noe bedre. Tre år med å sitte hjemme å lese, söke jobber og en almenn opplevelse av vakuum skulle väre over... men det var den ikke.

Nå er jeg tilbake (det kommer et innlegg om Kina om noen dager) söker fortsatt jobb, og masteren er ikke levert... Men snart er den det!!

Var en veldig rar opplevelse å ikke ha et liv etter 29. oktober, alt var uvisst, og alt tidligere ville opphöre, föltes det som. Jeg gledet meg ikke til å dra til Kina, for i min kalender eksisterte liksom ikke datoene..

Nå venter jeg på tilbakemelding på andre utkastet på oppgaven, og at Adecco skal finne en jobb til meg, samt söker alt annet jeg kommer over, stort mer kan jeg faktisk ikke gjöre nå, og akkurat nå er det helt greit!

No comments: